Ako schudnúť po pôrode

Chudnutie po pôrode

Deň sa strieda s ďalším dňom a okamih vášho pôrodu je čím ďalej väčšia minulosť. Len tie kilá navyše, ktoré ste získali spolu s vašim novým prírastkom do rodiny. Ako tie popôrodne kilá schudnúť? Naviac- ak dojčíte, musíte dávať pozor, aby sa nestalo niečo nielen vám, ale aj dieťaťu. Navyše spôsobov, ako svoje prebytočné kilá zhodiť je hneď niekoľko. A vy sa potom môžete opäť cítiť krásna a vo forme.

ako-schudnut-po-porode

Jedným z mnohých faktov je skutočnosť, že každá žena po dobu svojho tehotenstva priberie inú hmotnosť. Kým jedna priberie napríklad len deväť kilogramov, u ďalšej to môže byť aj dvadsať kilogramov. To záleží na každom tele zvlášť. Pozitívne na pôrodu, okrem vášho dieťaťa je to, že žena schudne v priemere až sedem kilogramov, čo nie je práve najmenej. Túto hmotnosť tvorí váha vášho malého drobčeka, placenta, plodová voda a ďalšie telom zadržiavanej látky. Napríklad placenta je v čase tehotenstva zväčšená a to je hneď ručička na váhe o niečo vyššie. Keď opomenieme túto priemernú váhu ešte stále zostávajú ďalšie kilá, ktorá je potreba zhodiť alebo nejakým spôsobom vytvarovať. A to ako veľmi sa do toho budete chcieť pustiť je len a len na vás samotných.

Kameň úrazu vo forme stravy

Riadila ste sa po celú dobu vášho tehotenstva heslom, že jesť môžete, pretože predsa len jete za dva? Áno, je to pravda, ale dieťa dostáva všetky dôležité živiny z pupočnej šnúry, a to je o dôvod navyše, aby ste v čase tehotenstva jedla poriadnu a vyváženú stravu. Aj keď tie chute môžu byť veľké. Po pôrode by ste sa mali ale určite vyhnúť polnočným nájazdom na vašu chladničku. Pokiaľ chcete chudnúť a naozaj schudnúť mali by ste jesť pravidelne po zhruba troch hodinách. Nezabudnite na to, že ak dojčíte, tak živíte dvoch. A preto majte vždy po ruke pohár vody, aby ste mohli doplniť normu tekutín vo vašom tele, k tomu pri sebe majte treba aj nejakú malú desiatu vo forme ovocia alebo zeleniny.

Pitný režim je viac než dôležitý

Nesmiete zabúdať na pitný režim! Keď budete piť pravidelne a veľa, tak sa škodliviny z tela odplavia o mnoho jednoduchšie. Navyše taká voda je naozaj zdravá, rovnako tak trebárs nejaký kvalitný čaj. Vypiť by ste mali aspoň dva litre vody. Ak ste nebola zvyknutá piť, tak budete zo začiatku stále behať na malú. Ale to sa po nejakej dobe upraví. A prečo je pitie dobrý spôsob pri chudnutí? Viete predsa, že sa hovorí, že hlad je prezlečený smäd. Preto si dajte jednen  pohár vody pred každým jedlom, budete rýchlejšie plná a budete sa prejedať.

chudnutie-pohar-vody

A čo nesmie chýbať vo vašom jedálničku?

Do vášho jedálnička by mali rozhodne patriť obilniny, ktoré nájdete napríklad v ryži alebo pečive. Potom by ste mali zaradiť aj nejakú tú zeleninu. Vhodnou variantom je napríklad paprika alebo mrkva s uhorkou, tie vášmu bábätku v mlieku nijako neuškodí. Ďalší z tohto “must have” zoznamu je na sto percent ovocie. Či už veľké jablko alebo drobnejšie kúsky .. len tak do misky na cestu. A ako posledné bielkoviny. Medzi ne patrí mlieko, vajcia, syry (pozor nie plesňové), ryby, tvaroh, jogurt, atď. Možností na to, čo jesť, aby ste po pôrode schudla je nespočetne veľa.

Recenzia na skvelý prípravok na chudnutie

Dojčenie x pohyb

Keď už bola reč o dojčení. Rozhodne dojčite a dojčite. Je to dobrý spôsob, ako vašej váhe trochu pomôcť. Dojčenie totiž skvelo spaľuje tuky. A myslite na to, že váhu ste naberala celých deväť mesiacov. A že je nereálne byť za týždeň plne štíhla. To je určite hlúposť a môže to byť na úkor zdravia.

A ako posledný je, tak ako vždy pohyb. Pokiaľ chcete chudnúť alebo spevniť, musíte sa vedieť hýbať. A bohužiaľ vyčerpávajúce behanie okolo dieťaťa naozaj nestačí. Možností je navyše veľa. Či už cvičenie doma alebo napríklad korčuľovanie v spoločnosti kočíka.

Záver

Tak ako tak nesmiete zabudnúť, že nie je potrebné sa zbytočne stresovať. Nebude to robiť dobre ani vám, ale ani vášmu bábätku. Dúfam, že už viete aspoň niečo o chudnutí po pôrode.

Ďalšie recenzie na produkty

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *