Efektívne cviky na spevnenie pŕs

najefektivnejsie-cviky-na-spevnenie-prs

Veľkosť pŕs je daná geneticky, ale ich pevnosť a vzhľad sa dajú vylepšiť. Postačí tí pár jednoduchých cvikov. Kde sa cvičí tam je potrebná motivácia.

Kúpele v horúcej vode, opaľovanie hore bez, zlé držanie tela a málo pohybu – tak to sú presne tie činnosti ktoré môžu zato, že sú prsia povolené a zvädnuté. Cviky určené na posilnenie svalov hrudníka zabránia ochabnutiu prsného tkaniva, ktoré je základom pre pevné prsia. Tieto cviky ti konečne pomôžu.

Pomalšie ďalej zájdeš

Prsia sú tvorené tukovým tkanivom, takže keď priberieš, ihneď sú prisa väčšia, platí to však aj naopak. Príliš rýchly úbytok na váhe môže byť dôsledkom ich ochabnutia.

Ak už chudneš, daj prednosť potravinám s obsahom bielkovín a vitamínu C, pretože tie sú potrebné pre produkciu kolagénu, podporujúceho pevnosť pŕs.

[wpbuttons ids=”1_13″]

 

Teraz pár cvikov, ktoré ti z dlhdobého hľadiska určite pomôžu:

S gumičkou za chrbtom

Daj ruky do pravého uhla a drž gumu tak, aby si ju na chrbte mala kúsok pod lopatkami. Konce chyť do dlaní, zatiahni bruško a potom pravidelne pohybuj rukami smerom k telu a späť – celkovo dvadsaťkrát v dvoch sériách.

Dlaňe proti sebe

Postav sa, spevní brušné svaly a lopatky tlač dole. Spoj ruky vo výške hrudníka, lakte nechaj od seba. Dlane tlač proti sebe – vydrž 10 sekúnd. Cvik opakuj štyrikrát.Nech žijú kľučky!
Klasické kľuky

Dámske kľuky sú jedným z najúčinnejších cvikov na spevnenie prsných svalov. Pamätaj si, telo má byť v jednej rovine, brušné svaly sú spevnené a v okamihu, keď spustíš ramená a hrudník k podlahe, sa nesmie dotknúť zeme. Urob vždy 10 klikov aspoň v  4 sériách.

efektivne-cviky-na-prsia

Kľuky pri stene

Pokiaľ máš ako väčšina dievčat ku klasickým klukom odpor, vyber si ľahšiu variantu, ktorá ti poslúži skoro rovnako. Postav sa čelom k stene, v úrovni ramien sa o ňu opri dlaňami. Pomalým ťahovým posilňovaním krč lakte a približuj trup, ktorý by mal po celý čas zostať rovný a pevný.

Spevni nielen prsné svaly, ale aj zvyšok tela. Naučíme ťa pár jednoduchých trikov.

Naťahovanie

Teraz by si si svalstvo mala pretiahnuť protipohybom. Ruky daj v bok a snaž sa lakte tlačiť čo najviac dozadu, ako keby si chcela za chrbtom lakte navzájom spojiť.

Posilňuj s fľašou

Ľahni si na chrbát, hlavu a krk podopri vankúšikom. Do oboch rúk, ktoré zvierajú pravý uhol, uchop fľašu s vodou a začni s ňou pohybovať smerom vzad. Chrbát zostáva na podlahe. Cvič 4 série po 12 opakovaní.

cvik-na-prsia

Na pevné prsia činkami

Ľahni si na chrbát, najlepšie na overball, alebo na nejakú vyššiu stoličku. Do každej ruky vezmi činky (ak činky nemáš, použi 0,5 litrové plastové fľaše). Rozpaž prepnuté paže a predpažuj pred seba. Sériu cvikov na prsné svalstvo rob pomaly a silou. Na prsné svaly platí výdrž, to znamená, že si cvik môžeš aj rozdeliť do fáz a vydržať v niektorých pozíciách aj niekoľko sekúnd bez pohybu.

Vydrž v rovnakej pozícii, ale namiesto predpažovaniu oblúkom lakte pokrč a predpaž paže pred seba. Každú kombináciu hravo zvládneš po dvadsiatich cvikoch.

Stláčanie

Pri tomto cviku využiješ loptu. Ruky spoj pred hrudníkom a medzi dlane vlož loptu, ktorú sa budeš snažiť stlačiť. Nezabudni držať lakte vo vzduchu v jednej rovine.

Naťahujte sa

Po cvičení je potrebný strečing. Daj paže za chrbát, spoj ruky a silou ich ťahaj dozadu smerom od tela. Vypni hrudník, hlavu drž rovno a spevní bruško. Počítaj do dvadsať, potom povoľ. Nakoniec rukami zľahka niekoľkokrát zakrúžte.

Výborným posilňovaním na prsia je aj plávanie, ale aj vzpieranie v posilňovni. Pravidelné posilňovanie prsných svalov nepodceňuj najmä vtedy, ak držíš diétu. Ako klesá tvoja váha, môžu sa ti zmenšovať a povoľovať aj prsia, ich spevňovanie a budovanie svalovej hmoty je teda veľmi dôležité.

Pravidelným cvičením sa vyhneš ovisnutým prsiam. Ďalšie dôležitú úlohu zohráva aj dobrá podprsenka, starostlivosť o pokožku, masáže, kozmetika a samozrejme aj správne držanie tela.

V neposlednom rade ti môže výrazne pomôcť revolučný výrobok, ktorý sa opiera svojou podstatou o aktuálne štúdie. Jeho účinok bol meraný vždy na mnoho ženách v rádoch tisícoch. Snažili sa zakomponovať vždy všetky možné typy postáv aby sa tak vyhli nerelevantnosti.

Viď. stránka: Superprsia.sk

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *