Dôvody prečo sa Vám nedarí schudnúť

Snažíte sa schudnúť nejaké to kilo, ale stále nevidíte žiadne výsledky ? Pozrieme sa na 5 najčastejších chýb každého z nás.

Chodíte do posilovne na jednú HODINU a z toho strávite 25 minút vo vírivke.

Je dôležité, aby keď idete do posilňovne alebo máte svoj cvičebný plán, mal jasne dané stanovené pravidlá a ciele . Môžete požiadať odborníka o jeho zloženie. Po príchode do posilňovne musíte byť plne sústredená/ý na dané ciele , vykonať ich a ísť preč. Ak sa však budete rozptyľovať niečím alebo niekým iným vaše výsledky budú o to menej viditeľné .

CVIČÍTE, TAKŽE MOŽETE ZJESŤ VŠETKO

Ľudia si neuvedomujú, že je veľmi jednoduché jesť veľa kalórii, ale veľmi ťažké tieto kalórie spaľovať . Predstava, že za hodinu tréningu spálite 350 kalorii a ihneď potom môžete ísť a dať si 600 kalorický muffin naozaj nejde . Ľudia to tak však veľmi často robia. Používajú cvičenia ako prísľub dať si k jedlu čo chcú. Tak to ale naozaj nefunguje a kto si myslí, že áno bude veľmi sklamaný svojimi dosiahnutými výsledkami .

CVIČÍTE ROVNAKÉ CVIKY KAŽDÝ DEŇ

Pre naše telo sú zmeny veľmi dôležité. Mali by ste preto obmieňať tiež váš cvičebný plán a sním aj cviky. Rovnako ako všetko v živote tak i naše telo sa prispôsobuje podnetom. Ak dáte svojmu telu presne rovnaký podnet znovu a znovu v určitom okamihu, sa prestane prispôsobovať a meniť tak svoj ​​tvar. Môžete napríklad zmeniť plávanie za jazdu na bicykli alebo hodinu aerobiku za aqua zumbu. Možno nájdete nové možnosti ako si chudnutie spríjemniť .

Myslíte si, že jete ZDRAVO ALE V SKUTOČNOSTI TO TAK NIE JE

Poriadne si prezrite svoj ​​jedálniček. Potraviny ako je napríklad syr, ktorý ľudia považujú za zdroj bielkovín je však veľmi kalorický. Müsli a všetky sladené druhy cereálií sú plné cukrov. Odborníci odporúčajú držať sa ďalej tiež od sušeného ovocia ako je papaya, mango, ananás alebo tiež banánov. Všetky sú vysokým zdrojom cukrov a majú len veľmi malé množstvo vlákniny. Ak hovoríme o džúsoch tak aj keď je čerstvo vymačkaný môžeme ho označiť za hotovú kalorickú bombu. Vždy je lepšie si dať kúsok ovocia, než ho piť vo forme džúsu.

JEDEN DEŇ SLOBODY

Je dobré, keď máte jeden deň v týždni, kedy si môžete dať aj niečo viac. Neznamená to však, že sa najete tak až vám bude zle. Myslí sa tým dať si nejaký dezert alebo nie priamo zdravé jedlo. Je na vás určiť čo pre vás deň slobody bude znamenať. Viete však, že ak ho budete zneužívať nijako vám to nepomôže ani k zlepšeniu vášho zdravotného stavu a ani k dosiahnutiu vašej vysnívanej váhy.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *